NL
Bel ons
Menu Sluit

Een afspraak maken.

Je kunt op twee manieren een afspraak maken bij de huisarts of doktersassistente, namelijk via het patiëntenportaal of telefonisch. Controleer eerst de informatie op Thuisarts.nl of gebruik de tool Moet ik naar de dokter? voordat je een afspraak maakt.

Via het patiëntenportaal

Via ons patiëntenportaal MijnGezondheid.net of de app Medgemak – te downloaden op uw mobiele telefoon – kunt u op elk moment zelf een afspraak maken. Het gaat dan om niet-dringende klachten. Bel voor spoedeisende klachten altijd met de praktijk.

Telefonisch een afspraak maken of een vraag aan de assistente stellen

U kunt een afspraak maken door de praktijk te bellen op 020 – 496 36 00. Dit kan tussen 08:00 en 11:30 uur en tussen 13:00 en 15:00 uur.

De assistent vraagt naar de reden van uw contact. Dit is om zo goed mogelijk een inschatting te kunnen maken van de aard en urgentie van uw klachten. Denkt u meer tijd nodig te hebben of komt u met meerdere personen, informeer de doktersassistente bij het maken van een afspraak. Op deze manier kan er voldoende tijd worden ingepland.

Bij spoed: de praktijk is de gehele dag telefonisch bereikbaar voor spoedgevallen. Kies 1 in het keuzemenu.

Let op: aan de balie kunnen geen spoedafspraken of afspraken op korte termijn worden gemaakt

In verband met de AVG-wetgeving kunnen wij aan de balie geen inhoudelijke triage uitvoeren en daardoor geen afspraken op korte termijn inplannen. Wij kunnen aan de balie niet beoordelen hoe dringend uw klacht is. Heeft u een klacht waarbij u snel een afspraak nodig heeft? Neem dan altijd telefonisch contact met ons op. De assistente stelt u dan enkele vragen om de urgentie te kunnen beoordelen en kan indien nodig een passende afspraak voor u inplannen. Dank voor uw begrip.


Contact
Inloggen patiëntenportaal
Choose language
Dutch Dutch
English English