Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht u toch niet tevreden zijn over een van onze medewerkers of over onze praktijk, dan horen wij dat graag van u. Wij vinden het belangrijk om uw klacht met u te bespreken en om hiervan te leren.
U kunt uw klacht schriftelijk kenbaar maken. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier. Zodra wij het ingevulde formulier hebben ontvangen, gaan wij met uw klacht aan de slag. Daarnaast is het mogelijk om in een persoonlijk gesprek met uw arts het probleem te bespreken en op te lossen. In veel gevallen kan zo een gesprek heel verhelderend zijn voor beide partijen en kan de arts en zijn organisatie leren van uw feedback. Geef bij het maken van een afspraak bij de assistente aan dat u een klacht wilt bespreken met uw arts en dat u daar wat meer tijd voor wilt reserveren. Uw klacht wordt hiermee vaak op een voor u bevredigende manier opgelost. Lukt dit niet, dan brengt uw arts u in contact met de klachtenfunctionaris van DOKh.
Wij proberen deze zo spoedig mogelijk te beantwoorden.